Πώς γίνεται η παραγγελία προσκλητηρίων;
Από την στιγμή που διαλέξετε το προσκλητήριο που σας αρέσει, την επιθυμητή ποσότητα και τα τυχόν έξτρα, θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα παραγγελίας. Είναι απαραίτητο να μας δώσετε ένα email στο οποίο θα σας στείλουμε την μακέτα του προσκλητηρίου σας ώστε να την ελέγξετε.
Ενώ έκανα όλη την διαδικασία κανονικά, γιατί δεν έχω λάβει ακόμα την μακέτα του προσκλητηρίου μου στο email που δήλωσα;
Ο σχεδιασμός της μακέτας θέλει 2 με 3 εργάσιμες μέρες. Τα Σαββατοκύριακα και οι επίσημες αργίες δεν λαμβάνονται υπόψιν. Επίσης θα πρέπει να ελέγξετε μήπως το email που σας στείλαμε έχει μπει στον φάκελο με τα SPAM. Αν παρόλα αυτά δεν το βρείτε, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας.
Δεν έχω λογαριασμό email, υπάρχουν άλλοι τρόποι να δω την μακέτα μου;
Μπορούμε να στείλουμε την μακέτας σας με προσωπικό μήνυμα από το FB. Βρείτε μας στο FB (thessprosklisi.gr), αφότου κάνετε την παραγγελία σας και επικοινωνήστε μαζί μας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει να μας δώσετε και τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Έχω κάνει ένα λάθος στα στοιχεία που σας έδωσα ή θέλω να αλλάξω ένα όνομα. Τι πρέπει να κάνω;
Τα προσκλητήρια σας δεν θα τυπωθούν χωρίς να σας στείλουμε την μακέτα σας ώστε να την ελέγξετε και να δώσετε την έγκρισή σας. Μπορείτε να κάνετε τις διορθώσεις που θέλετε απαντώντας στο email που σας έχουμε στείλει. Αυτό δεν θα αλλάξει το κόστος του προσκλητηρίου. Απλώς θα χρειαστούμε λίγο χρόνο για τις αλλαγές.
Μπορώ να αλλάξω την ποσότητα των προσκλητηρίων που έχω παραγγείλει;
Μας το λέτε στο απαντητικό email που θα μας στείλετε για τυχόν διορθώσεις ή αλλαγές που θέλετε. Οποιαδήποτε χρηματική διαφορά προκύψει, θα καλυφτεί είτε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (για επιπλέον χρηματικό ποσό) είτε με επιστροφή χρημάτων από εμάς (για μικρότερο χρηματικό ποσό). Πρέπει οπωσδήποτε να ξέρουμε την τελική ποσότητα ΠΡΙΝ να έχουμε την έγκρισή σας.
Θέλω να τυπωθούν κάποια προσκλητήρια με την δεξίωση ή λίστα γάμου και κάποια χωρίς. Μπορεί να γίνει αυτό;
Φυσικά και μπορεί, αρκεί να μας το γράψετε στα σχόλια της παραγγελίας σας. Η αναλογία μπορεί να είναι οποιαδήποτε σας βολεύει και δεν υπάρχει έξτρα χρέωση για αυτό.
Έχω λάβει την μακέτα μου και θέλω να προχωρήσει η εκτύπωση τι πρέπει να κάνω;
Μας απαντάτε στο email ότι μας δίνεται την έγκρισή σας για να τυπώσουμε την παραγγελία σας. Πρέπει να κάνετε ενδελεχή έλεγχο της μακέτας που σας έχουμε στείλει ότι δεν υπάρχει οποιοδήποτε λάθος ορθογραφικό – συντακτικό ή στα στοιχεία (ονόματα – ημερομηνίες – λογαριασμοί κτλ.) Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη. Από την στιγμή που θα τυπωθούν τα προσκλητήρια δεν υπάρχει δυνατότητα διορθώσεων και θα επιβαρυνθείτε εξολοκλήρου με το κόστος αν θέλετε να τα ξανατυπώσετε.
Πότε θα λάβω τα προσκλητήρια μου;
Χρειαζόμαστε 2-3 μέρες για να σχεδιάσουμε το προσκλητήριο σας με τα στοιχεία που μας έχετε στείλει. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να μας δώσετε έγκριση για να προχωρήσουμε στην παραγωγή του. Ο χρόνος εκτύπωσης είναι 4 με 5 εργάσιμες και εξαρτάται από τις έξτρα εργασίες που έχει το κάθε προσκλητήριο (δέσιμο κορδελών – κολλήματα φακέλων) και την ποσότητα. Η αποστολή γίνεται με κούριερ και θέλει 1 μέρα για την ηπειρωτική Ελλάδα και 3 μέρες για τα νησιά και τις δυσπρόσιτες περιοχές
Δεν είμαι σίγουρος για τον ακριβή αριθμό των προσκλητηρίων που θα χρειαστώ, πώς παραγγέλνω;
Στην περίπτωση που χρειαστείτε επιπλέον προσκλητήρια από αυτά που έχετε παραγγείλει θα επιβαρυνθείτε ξανά με το κόστος της εκτύπωσης όσο μικρή και αν είναι η ποσότητα των επιπλέων τεμαχίων. Επίσης ο χρόνος παράδοσης είναι ο ίδιος και για τις πολύ μικρές παραγγελίες. Σας συμφέρει συνεπώς να παραγγείλετε εξ αρχής μια μικρή ποσότητα επιπλέον (π.χ. 10 τμχ) από το να κάνετε συμπληρωματική παραγγελία αργότερα.
Είδα ένα σχέδιο που μου άρεσε σε ένα προσκλητήριο παπυράκι αλλά θέλω να το κάνω σε ένα προσκλητήριο card postal, γίνεται τέτοια αλλαγή;
Στα περισσότερα γραφικά μπορεί να γίνει αυτό και δεν υπάρχει επιπλέον κόστος. Φυσικά θα γίνουν αναγκαστικές τροποποιήσεις που έχουν να κάνουν κυρίως με τα μεγέθη και το στήσιμο των προσκλητηρίων. Κάποια γραφικά μπορεί να αφαιρεθούν αν δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος. Θα πρέπει να μας το γράψετε από την αρχή στα σχόλια της παραγγελίας σας ότι θέλετε π.χ. το προσκλητήριο με κωδικό VD156 αλλά με γραφικά από το προσκλητήριο VB200.
Τι αλλαγές μπορώ να κάνω στο προσκλητήριο μου;
Στην φόρμα παραγγελίας θα βρείτε ένα αρχείο που έχει δείγματα από κείμενα, χρώματα και γραμματοσειρές. Μπορείτε με αυτόν τον τρόπο να δώσετε ένα προσωπικό ύφος στο προσκλητήριο σας ή να το προσαρμόσετε στις δικές σας ανάγκες. Μπορούμε να αλλάξουμε τα χρώματα των γραμμάτων και κάποιων στοιχείων του προσκλητηρίου, το κείμενο και την γραμματοσειρά. Λάβετε υπόψιν σας ότι αυτό μπορεί να αλλάξει εντελώς την εικόνα του προσκλητηρίου.
Θέλω να βάλω δικό μου κείμενο στο προσκλητήριο μπορώ;
Φυσικά, αρκεί να μας το γράψετε στα σχόλια της παραγγελίας σας και να χωράει στο προσκλητήριο.
Μπορώ να αλλάξω τον τύπο του χαρτιού ενός προσκλητηρίου;
Μπορεί να γίνει αλλά υπάρχουν περιορισμοί και χρεώσεις. Αν το προσκλητήριο είναι με φάκελο θα πρέπει να αλλάξει και αυτός. Αν τον έχουμε σε διαφορετικό χαρτί τότε είναι εύκολο. Αν όμως δεν υπάρχει και πρέπει να τον κατασκευάσουμε σε διαφορετικό χαρτί, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει έξτρα χρέωση. Επιπλέον χρέωση υπάρχει και στην περίπτωση που το χαρτί που θέλετε είναι ακριβότερο από αυτό που έχει το προσκλητήριο.
Μπορώ να σας στείλω ένα δικό μου γραφικό ή ένα γραφικό που έχω δει στο Internet - Instagram - FB κτλ.;
Αν μας στείλετε δικό σας γραφικό θα πρέπει να είναι σχεδιασμένο από επαγγελματία γραφίστα και σύμφωνο με τις προδιαγραφές που θα σας δώσουμε. Στην περίπτωση που θα χρειαστεί να κάνουμε επεμβάσεις θα υπάρχει χρέωση. Αν θέλετε να “χρησιμοποιήσουμε” κάποιο σχέδιο που είδατε στο internet θα πρέπει να το σχεδιάσουμε εξ αρχής. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα είναι ακριβώς το ίδιο αλλά περίπου ίδιο. Επίσης θα υπάρξει έξτρα χρέωση για την μακέτα (ανάλογη της δυσκολίας του σχεδίου) και επιπλέον χρόνος 10 ημερών για τον σχεδιασμό.
Έχω διαλέξει ένα προσκλητήριο που δεν έχει φάκελο όμως θα χρειαστώ φάκελο ή θέλω να στείλω κάποια προσκλητήρια με το ταχυδρομείο. Τι μπορούμε να κάνουμε;
Στην αποθήκη μας υπάρχει ποικιλία φακέλων που δεν είναι δυνατόν να έχουμε στο eshop μας. Ρωτήστε μας με ένα email ή ένα τηλεφώνημα και εμείς θα σας προτείνουμε την κατάλληλη λύση.
Μπορώ να τυπώσω ξενόγλωσσο προσκλητήριο;
Μπορούμε να τυπώσουμε προσκλητήρια σε οποιαδήποτε γλώσσα θέλετε. Θα πρέπει όμως να μας στείλετε τα κείμενα σε ηλεκτρονική μορφή και με δυνατότητα επεξεργασίας. (Γραμμένα σε email ή αρχείο word). Σκαναρισμένα κείμενα ή χειρόγραφα δεν μπορούν να τυπωθούν. Επίσης στα ξενόγλωσσα κείμενα δεν μπορούμε να έχουμε πολλές επιλογές στις γραμματοσειρές.
Υπάρχει χρέωση για τις διορθώσεις που θα προκύψουν στο προσκλητήριο μου;
Δεν υπάρχει χρέωση για διορθώσεις αρκεί αυτές να κινούνται σε λογικά πλαίσια. Για να μην γίνεται κατάχρηση αυτού του όρου, θα υπάρξει ενημέρωση αν ξεπεραστεί το όριο για να αποφευχθούν άσκοπες χρεώσεις.
Θα ήθελα να βάλω δικές μου κορδέλες ή να κολλήσω τους φακέλους μόνος μου. Μπορώ να το κάνω ή είναι πολύ δύσκολο;
Σε κάθε προσκλητήριο υπάρχουν επιλογές για τα έξτρα που μπορεί να λάβει και φαίνονται στην περιγραφή του. Αν θέλετε να βάλετε μόνοι σας κορδέλες φυσικά και μπορείτε. Αν θέλετε να σας τις στείλουμε εμείς κομμένες στο σωστό μήκος και να τις δέσετε εσείς, μπορεί να γίνει. Τα έξτρα ανεβάζουν την τιμή, οπότε αν έχετε τον απαιτούμενο χρόνο μπορείτε να κάνετε κάποιες εργασίες μόνοι σας. Για τα προσκλητήρια που έχουν φάκελο ο οποίος χρειάζεται κόλλημα και θέλετε να το κάνετε μόνοι σας, θα πρέπει να έχετε ένα πιστόλι και στικ σιλικόνης. Κόλλα σε σωληνάριο ή στικ μπορεί να μην κάνει. Επίσης θα πρέπει να υπολογίσετε ότι στην περίπτωση που επιλέξετε να κάνετε εσείς κάποιες εργασίες (κόλλημα, δέσιμο κτλ), μπορεί να χαλάσετε κάποιους φακέλους οπότε σας προτείνουμε στην παραγγελία σας να βάλετε 1-2 τμχ παραπάνω. Τα προσκλητήρια που έχουν δίπλωμα (2πτυχα – 3πτυχα) και θέλετε να το κάνετε εσείς θα τα παραλάβετε με πυκμάνσεις (τσακίσεις), οπότε το δίπλωμα γίνεται εύκολα.